Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Téměř každému jsou dostupné informace o jakémkoli problému. Lišíme se v tom, jak si je vyhodnotíme. I kdybych přiletěl z Marsu po dvouletém pobytu, bylo by mi podezřelé počínání politiků. Tedy nesmyslné a nelogické postupy při nucení obyvatelstva k vakcinaci. Proto bych je přinejmenším podezříval z nekalých úmyslů. Ale přesto si vážím vašeho postoje (narozdíl od většiny diskutérů). R^

0 0
možnosti
MV

Moc se mi očkovat nechtělo, ale nakonec jsem šel - v situaci, kdy jsou naočkovány stovky milionů, tak už lze, podle mě, danou vakcínu brát jako relativně bezpečnou.

1 0
možnosti
PC

Jestliže je něco míněno upřímně, nikdy se tomu nedělá tak agresivní propaganda, nestraší se, neobviňuje, nevyhrožuje, nepodmiňuje, nevydíra, nezakazuje a nediskriminuje.

Pokud se naopak vše, co jsem zmínil, dělá, a to dokonce bez jakýchkoliv skrupulí, pak jde o zrůdnou manipulaci se skrývaným úmyslem škodit, ne pomáhat.

Nebo snad o tomhle někdo pochybuje? Má jiné životní zkušenosti? 8-o

3 0
možnosti
Foto

Rozdílů mezi námi dvěma je pro nás oba bůhzaplať dost. Ten jeden významný? Mně je jedno, o koho přijdu. Jinými slovy mého známého - kolik lidí přijde o mně. Nepotřebuju se zalíbit a kličkovat, a hledat. Zkrátka nepotřebuju to Nějak udělat, aby se třeba takový chudák Cilich neurazil, když jsem ho hájil:)) ;-) nepotřebuju měkčit hrany a účelově vymýšlet viíky jiné. Pro mne zpozdilé a klidně se uražte.

Jinými slovy - Ne. lidi těm opravdu vzdělaným s tituly nevěří, V ypíšte že věří...Nevěří,protože je znají jen pomálu. To je jako s panem Vondruškou. Znáte ho, protože se dávno svým uměním Rozemlet se všude dostal...typ bodrého Žaloudíka...O půl lidíé méně bude znát Čorneje a Třeštíka a Šebka, vědce... skutečné historiky. Nejsou vidět a nežvaní všude...

Je to vina lidí. Je to jen jejich osobním nastavením, v němž se rádi , velmi rádi pohybují. A to jsou odjakživa drby, konspirace, dokonce rodičovské rady- na všechny si dávej pozor. Nikomu nevěř...Zkoumej, co s tebou má kdo za lubem...PROČ? no protože je to pozůstatek stylu klepen, dnes obohaceno internetem.

Mám ráda lidi, kteří mají rádi reál a vědu a chtějí věřit. Nepotřebují senzace. A žádného hoaxy vykrmeného blba nehodlám jako vy omlouvat, že za to můžou oni. Promiňte... Ač je vláda celý rok jako slon v procelánu, buď hlavu mám a nebo potřebuju vedení. Bohužel.

2 0
možnosti
Foto

P12e34t55r 77B87u37r70i69a37n

20. 10. 2021 18:23

Zdravím paní Radko. Víte, dlouho jsem tady nebyl a všiml jsem si, že jste se stala ještě útočnější, než někdy v červnu. Možná se mýlím... Tak jak vy máte ten svůj jediný "správný" názor, tak já mám ten svůj. Neznáme se osobně a jsem přesvědčen, že by jinak vzájemné napadání vypadalo jinak. Pokud by k nějakému vůbec došlo. Diskusi nechávám vždy (až na jeden článek) otevřenou a nikdy jsem nesmazal ani jeden příspěvek. A snad ani nesmaźu. Beru na vědomí váš příspěvek, děkuji za něj, ale nemám potřebu se k němu vyjadřovat. Ať se daří.

6 0
možnosti
Foto

Já věřím tomu co vidím ve svém okolí a v okolí svých známých a přátel. To riziko není o mnoho vyšší, než vyjet ráno do práce autem. Proto si rozhodně nenechám, zatím , píchat do těla nějaké málo odzkoušené látky, které dokáží genově manipulovat s mými buňkami.

0 0
možnosti
JD

J27a44n 71D10o63u91š67e14k

20. 10. 2021 17:05

"málo odzkoušené látky" - dnes už nesmysl. "dokáží genově manipulovat s mými buňkami" - nesmysl.

3 3
možnosti
MM

Domnívám se, že odpůrce očkování v jejich iracionálním způsobu uvažování, nepřesvědčí nic a nikdo.

1 0
možnosti
Foto

J84i88ř83í 77K34i44n12d64l

20. 10. 2021 11:41

Nebo, odpůrci očkování mají racionální způsob uvažování. Jak víte, že mají iracionální způsob uvažování.

2 1
možnosti
OD

Bavíte mě. Byl jsem zaneprázdněn, tak Vás musím dnes pochválit nejen za tento článek, ale i za ty dva předchozí, na které jsem nestihl reagovat.

K titulovaným podotknu jen to, že na rozdíl od triviálů a pomatenců zuřivě poskakujících po sociálních sítích, jejich výroky jsou založené na jisté pozici v systému a pokud jí zneužívají k dezinformaci, lži a sebepropagaci, mělo by se u nich uvažovat o trestní odpovědnosti za výroky, kterých se otitulováni veřejně dopouštějí.

Mám zkušenost s přírodovědci a musím konstatovat, že obecná míra dětinského narcismu, sobectví a svévolné manipulace fakty pro osobní prospěch je u nich velmi podobná té, kterou vidíme v politice, ekonomice či výkladu práva.

Je asi načase udělat jasnou právní hranici mezi výrokem odborným, který je založen na dokladovatelných faktech a politickým aktivismem, který je veden osobními zájmy a ten trestně stíhat jako zneužití pozice.

2 0
možnosti
Foto

P73e66t28r 90B18u80r66i60a11n

20. 10. 2021 11:30

Ano, jeden takový expert (jmenovat nechci), pochází z našeho města. A splňuje přesně to, co jste napsal. Narcis, sobec, manipulátor.

1 0
možnosti
Foto

J75i45ř29í 96K57i43n29d69l

20. 10. 2021 10:24

Pokud budu mít jistotu, že když se nechám očkovat nedostanu covid, klidně se nechám očkovat. Protože i očkování mohou dostat covid a mohou jej přenášet a 40 procent očkovaných jsou na JIP, nevidím důvod se jít očkovat. Proč, když je vakcina tak skvělá, proč se očkuje potřetí. Proč, je tolik vedlejších příznaků po očkování. Nechal jsem se jednou očkovat na chřipku a od té doby nikdy. Očkování covid neodstraní. Je tu a bude jako chřipka.

2 1
možnosti
Foto

Jistoty jsou pouze dvě. I pro Vás, jako i pro kohokoli jiného. Tou první je smrt, tou druhou pak je to, že kromě smrti není nikdy nic pro nikoho jisté.

2 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1449x
Žijeme tady a teď. Minulost už nebude a budoucnost ještě nebyla.