Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZZ

Stávající přistěhovaleckou politiku u nás zavedl nějaký pan Hauschmann z ministerstva vnitra - už ale cca před 3 roky zemřel. Je relativně tvrdá, ale do značné míry spravedlivá.

Cizinci, kteří mají opravdový zájem u nás zůstat a pracovat, si dokáží získat dlouhodobý pobyt i české občanství. týká se to zejména Ukrajinců i Rusů, kteří zejména po absolvování školy tady chtějí dále pracovat.

Nicméně řada těch, co příjdou berou tento stát pouze jako přestupní stanici, aby se mohli v schengenském prostoru posunout více na západ. To se týká zejména osob z blízkého a středního Východu.

Je pro ně ekonomicky výhodnější pobírat sociální dávky v Německu, než pracovat v ČR.

Protože zaměstnávám i cizince, tak vím o čem mluvím.

Za jeden rok mi zdrhla do zahraničí 1/2 přijatých mongolů, 3/4 muslimů ( Tunis, Libanon, Irák, Afganistán, Sýrie, Lybie, Egypt ), ale jen 1 Ukrajinec se vrátil do vlasti a žádný Rus.

Podotýkám, že všichni měli řádně vyřízené doklady pro pobyt a byli pravidelně kontrolováni cizineckou policií. Co z toho plyne ?

I ti, kteří si vzali české ženy, aby mohli zlegalizovat svůj pobyt v EU - nevydrželi pracovat a raději při nejbližší příležitosti prchli od svých manželek za svými kamarády do Německa, Francie, Nizozemí, Španělska.

Takže já bych z těch takzvaných uprchlíků, kteří jdou za lepším do ČR, nebyl až tak nadšen, protože na vlastní kůži vím jaké to přináší problémy nejen jejich případným zaměstnavatelům.

;-(;-(;-(

4 0
možnosti
Foto

Aha, tak jste napsal dlouhý komentář.. Celkem bych s Vámi v tomto i souhlasil. Ale.. vždyť o tom jsem v článku psal. Tady nejde o politické migranty, ale o ekonomické, které si firmy žádají. Vždyť i Vy jich mnoho zaměstnáváte.

1 1
možnosti
Foto

Jak se Vám líbí SAPA?

Není na Prahu příliš malá?

2 0
možnosti
Foto

Nic lepšího pro Vaši vlastní školu blogu jste udělat nemohl.:)))

Napsala bych Vám k tomu mnohem víc. Kupříkladu proč mne zcela prvotně zdejší milují:))) nojo...tak nápověda. Čtou Vás nadšeně a nyní koutky dolů:)) Jestli to nebude tím, že jste sakra nesplnil očekávání. Takovému bijci proti imigrantům, co jsem já hnůj proti němu, se musejí dnes kroutit palce u nohou, když Vás čte, neb jeho parketa a kredit jste navrtal rozumným nealarmistickým postojem. No...za mě dobrý. Jenže;-);-D

1 5
možnosti
SB

Můžete si stokrát idealizovat skutečnost. Můžete si stokrát překrucovat pravdu. Můžete si stokrát říkat, že vaši diskusní oponenti jsou bijci proti migrantům a že vy jste ta spravedlivá.

To vše si můžete říkat stokrát nebo třeba tisíckrát.

Jestli však máte potomky, tak to nebezpečí nad vašimi dětmi a vašimi vnoučaty, pravnoučaty i pravnoučaty vašich pravnoučat tady prostě visí.

Zlehčovat to můžete v diskusích, nikoli však v životní realitě.

9 0
možnosti
JK

Ono je úplně jedno, která země EU jim ten azyl poskytne.

0 0
možnosti
Foto

To není jedno určitě. Máte pocit, že by takové Švýcarsko, Rakousko měli nějaké problémy? To, že Švédsko, Francie povolili uzdu a nyní si možná uvědomují, že přestřelili, neznamená, že to stejné postihne i nás.

1 4
možnosti
OD

Rozumný názor. Dostanete na frak. Diskuse jasně ukazuje, jak naši domácí hysterici reagují.

6 4
možnosti
LP

Já v diskuzi vidím jen to, že nejste schopen na p. Beneše argumentovat v otázce severských států.;-)

2 0
možnosti
JP

J20i24r54i 22P68i34l39n75y

25. 5. 2021 8:35

Evidentně jste nečetl Válku s mloky. Vřele doporučuji. Tam si také pantátové libovali, že se nás to nebezpečí netýká.

9 1
možnosti
Foto

Ale četl. A možná četl i mnoho jiného. Nežijte tím, co se děje v knížkách. Já vidím hrozbu v některých zemích EU. Nevidím ji však tam, kde není. A u nás není. Jen proti ní bouří někteří politici a tvrdím, že záměrně.

0 2
možnosti
LP

Hmmm, tak už i vy jste začal razit sluníčkovou teorii, že k nám stejně nechtějí. No nic. Věřím tomu, že kdyby současná vláda kývla na kvóty a další třešinky na dortu, budete mezi prvníma, kdo bude křičet něco o zradě. Nebo že byste taky jednou popácal Babiše po ramenou ? Nebo se k tomu nevyjádříte ? Možná, že mi do ksichtu vmetete, že blog je o stranách, které mají ono "strašení" jako hlavní hesla. OK, volte si pány Fialy, Bartoše a Rakušany. Ale pak doufám, že tady nespustíte nářek, až se po vítězných volbách solidárně přihlásíme k hodnotám EU a nastartujeme přijímací etapu. A vlastně vždyť proč ne, oni k nám stejně nechtějí.R^

6 2
možnosti
Foto

V článku jsem Babiše po ramenou přece poplácal. Že mě nazýváte sluníčkářem beru na stejnou úroveň, jako mi někdo v diskusi kdysi napsal, že jsem z pražské kavárny. Tohle beru jako nicneříkající plácání těch, kteří se snaží jen někoho ocejchovat něčím, co ani neexistuje. Ano, pro mě je strašení migranty u některých politiků, a oba víme u kterých, jen vyvolávání vášně, protože oni moc dobře ví, že ty vášně vyvolají a daří se jim to. Koneckonců i v této diskusi je to převážně jen o tom, že když sem pustíme migranty, tak nás budou šikanovat. A aby bylo jasno, já tady takové také nechci. Jen říkám, že je vše nafouknuté do extrému.

0 1
možnosti
JD

;-D jj ... to je ten ředitel OPU , který z rozpočtu cca 33 milionů vydá 300 tisíc na pomoc uprchlíkům a zbytek si vyplatí sobě a svým kamarádům ??? ;-D tak to je odborník na slovo vzatej

6 1
možnosti
Foto

Nechci se hádat, protože tuto informaci nevím. Měl byste nějaký důkaz nebo odkaz?

0 0
možnosti
ND

Zde jsem využila plusova znaménka ačkoliv je nikde téměř neužívám, protože píši sama svoje příspěvky, ale zde se plně ztotožňuji a lépe bych to nevyjádřila, takže to plus.

0 3
možnosti
Foto

Děkuji paní Dubcová. Vás zde mínusují ve velkém. Já Vám dál mínus omylem. Velké prsty na malá tlačítka :-)

0 0
možnosti
Foto

42 přijatých uprchlíků, to už je vážně masa, které je nutné se bránit.

Aneb nejhorší je smrt z vyděšení.

2 11
možnosti
Foto

Přesně i proto jsem článek napsal.

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1449x
Žijeme tady a teď. Minulost už nebude a budoucnost ještě nebyla.