Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Je mi zima na hubu

S chladnými podzimními dny je to dost zásadní problém pro člověka vyznávajícího přírodně zahalené tváře.

Od návratu z vojny nosím na tvářích upravené vousy, trochu odrostlejší strniště. Kůže na hubě tedy již 30 let nepoznala sluneční svit. Nedávno jsem si pořídil nový zastřihovač vousů. Mimochodem ten předešlý ještě do zásuvky vydržel bratru dvacet let.

Stojím před zrcadlem, automaticky beru strojek do ruky a zajedu do trochu odrostlých vousů a... brada holá. Moje zrcadlové já vytřeštilo oči a  rychlosti blesku mi došlo, že je něco špatně. Kouknu na strojek, který stále předl svou a ejhle, zapomněl jsem si na něj dát nádstavec.

Co teď s tím? Holt, musím oholit všechno. Kdybych alespoň zajel nejdříve někde do kotlety u ucha. Né, já musím rovnou odhalit bradu. Chvíli jsem si ještě pohrával s myšlenkou, že si nechám knírek. Přeci jen se blíží Movember. Nenechám! Vypadal jsem jako polský sňatkový podvodník.

Takže šlo dolů všechno. Tak dlouho jsem v koupelně po holení ještě nikdy nezůstal. Vousy pryč, připadám si jako šatů zbavený a pěkně hnusný. Řeknu vám jedno. Zrcadlo je velká svině. Zeptáte se jej, kdo je na světě nejkrásnější, a ono vám tam hodí holobrádka s divným horním rtem.

A aby toho nebylo málo, úplně každý známý, koho jsem po tom potupném aktu potkal, se mi smál. A když jsem vylezl před barák, tam jasno s osmi Celsiovými stupni, a mi "mrznou" tváře. To bude týden, než se strniště opět objeví.

Autor: Petr Burian | středa 27.10.2021 13:08 | karma článku: 15,98 | přečteno: 326x
  • Další články autora

Petr Burian

Být v rektu až po uši

Tím myslím, že je dotyčný zalezlý nohama napřed, aby mohl sem tam vykřičet do světa, jak moc se mu tam líbí, že nic lepšího na světě neexistuje.

15.1.2024 v 17:33 | Karma: 38,42 | Přečteno: 4821x | Diskuse| Společnost

Petr Burian

Dva ve při, aneb Zákon o ochraně oznamovatelů

Lež je vždy lží, i když se ji lhář snaží jakkoli obkecat. O to smutnější je, že vědomě lže osoba vzdělaná, vystupující jako ochránce bezpráví, které se bezpráví děje snad každý den.

14.1.2024 v 18:30 | Karma: 22,99 | Přečteno: 621x | Diskuse| Společnost

Petr Burian

A co hasiči, mají vždy ty správné stříkačky?

Nevím na kolik hasičů jsem svými daněmi za 34 let přispěl, přesto začínám být přesvědčený, že mám právo vědět vše o každém jejich zásahu. A to nejlépe do 48 hodin od uhašení požáru, vyproštění člověka ze zdemolovaného auta atd.

13.1.2024 v 19:20 | Karma: 24,58 | Přečteno: 621x | Diskuse| Společnost

Petr Burian

Tatínek vám vyhlásí válku

Řekl Lukašenko a běžel se schovat za vycpaného medvěda, kterého nedávno uspal tatínek Putin na Sibiři flusačkou.

16.3.2022 v 7:12 | Karma: 26,98 | Přečteno: 582x | Diskuse| Společnost

Petr Burian

Zobání

Sport provází můj život stejně jako komunisty rudá hvězda a kapitalisty krachy na burzách. A amatérský sport zažívá žně.

30.11.2021 v 9:54 | Karma: 20,73 | Přečteno: 439x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Záchranka na maratonu ošetřila 13 běžců po kolapsu, do nemocnice nemusel žádný

5. května 2024  13:30

Záchranáři na Pražském mezinárodním maratonu ošetřili dosud 13 běžců, vesměs po kolapsu....

Al-Džazíra končí v Izraeli. Hrozba pro bezpečnost, shodla se vláda

5. května 2024  13:28

Izraelská vláda jednomyslně schválila ukončení činnosti katarské televizní sítě Al-Džazíra v zemi....

Putivova inaugurace bez Česka. Vláda odvolala velvyslance, řekl Lipavský

5. května 2024  12:59,  aktualizováno  13:25

Vláda odvolala českého velvyslance v Rusku Vítězslava Pivoňku, řekl v neděli v diskusním pořadu...

Malostranský zápisník: Když nevíš, kudy kam, majzni soka Putinem!

5. května 2024

Premium Jak odvrátit pozornost od kočkopsího tandemu Vondra-Niedermayer? Kdo zase znásilnil českého...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1449x
Žijeme tady a teď. Minulost už nebude a budoucnost ještě nebyla.