Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Když člověk příjde o tu, která mu byla velmi blízká

Nějakou dobu vás provází životem a vy si k ni uděláte neuvěřitelně těsný vztah. A pak najednou nic...

Pusto, prázdno, smutek, bolest, vzpomínky a v jednu dobu snad i zoufalství. Ovšem i ty vzpomínky nějak rychle blednou, protože ona vám nedala vlastně ani šanci se rozloučit. Přišel tedy konec, protože díky vaši neschopnosti si ji neumíte u sebe udržet.

Ihned jsem si začal vše vyčítat a klást si snad už zbytečné otázky: "Kdybych na ni alespoň tak netlačil. Asi jsem na ni měl být něžnější. Jenže jak jsem to měl jinak udělat, když jsem vždy tak neohrabaný a v návalu vlastní euforie také sobecky uzavřený do sebe?  Vždyť já nehledím napravo ani nalevo, sakra!"

A nejhorší je, že není cesty zpět. Bylo to všechno tak rychlé, že i když se stalo, neumíte se s tím smířit, protože mysl na to nebyla připravena a ani náhodou nechce připustit, že by to měla být pravda. Prostě se zamkla sama do sebe a nechce si za žádnou cenu přiznat, že teď už to bude navždy jiné. Navždy! Už nikdy to nebude stejné...

... Téměř půl roku zpět jsem na ni nesáhl. Kdysi to byl můj miláček, s kterým jsem trávil večery. Dovedla být něžná a místy až brutálně vyzývavá. Naučila mě mnohé. Po téměř půl roce mne požádal kamarád, jestli by si ji na víkend nemohl půjčit. Neměl jsem s tím problém. Je to dobrý chlap a věděl jsem, že u něj bude v dobrých rukou. Když mi ji dnes ráno vracel, tvářila se spokojeně. Oba, kamarád i ona, si víkend zřejmě užili. Ale raději jsem se moc nevyptával.

Zběžně jsem ji prohlédl a když už jsem ji měl v ruce, hrábl jsem do jejich kovově lesklých vlasů. A v tu chvíli mě nechala napospas. Spodní éčko ten tlak nevydrželo. Její tělo z poniklované ocelí se již odmítalo dále rozkmitat a prasklo. Rozloučila se se mnou zvukem, který mi bude v uších znít ještě mnoho následujících dnů.

Ona odešla a já teď budu muset vyměnit komplet všechny. I ty, které se tváří, že by se mnou nějakou dobu vydržet mohly. Je mi to líto, holky, ale musíte jít také. Škoda, byly jste dobré. Sbohem, budete mi chybět...

P.S. Prodám ladičku. Taky už mě štve.

Autor: Petr Burian | pondělí 16.4.2018 10:04 | karma článku: 17,59 | přečteno: 912x
  • Další články autora

Petr Burian

Být v rektu až po uši

Tím myslím, že je dotyčný zalezlý nohama napřed, aby mohl sem tam vykřičet do světa, jak moc se mu tam líbí, že nic lepšího na světě neexistuje.

15.1.2024 v 17:33 | Karma: 38,42 | Přečteno: 4820x | Diskuse| Společnost

Petr Burian

Dva ve při, aneb Zákon o ochraně oznamovatelů

Lež je vždy lží, i když se ji lhář snaží jakkoli obkecat. O to smutnější je, že vědomě lže osoba vzdělaná, vystupující jako ochránce bezpráví, které se bezpráví děje snad každý den.

14.1.2024 v 18:30 | Karma: 22,99 | Přečteno: 620x | Diskuse| Společnost

Petr Burian

A co hasiči, mají vždy ty správné stříkačky?

Nevím na kolik hasičů jsem svými daněmi za 34 let přispěl, přesto začínám být přesvědčený, že mám právo vědět vše o každém jejich zásahu. A to nejlépe do 48 hodin od uhašení požáru, vyproštění člověka ze zdemolovaného auta atd.

13.1.2024 v 19:20 | Karma: 24,58 | Přečteno: 621x | Diskuse| Společnost

Petr Burian

Tatínek vám vyhlásí válku

Řekl Lukašenko a běžel se schovat za vycpaného medvěda, kterého nedávno uspal tatínek Putin na Sibiři flusačkou.

16.3.2022 v 7:12 | Karma: 26,98 | Přečteno: 582x | Diskuse| Společnost

Petr Burian

Zobání

Sport provází můj život stejně jako komunisty rudá hvězda a kapitalisty krachy na burzách. A amatérský sport zažívá žně.

30.11.2021 v 9:54 | Karma: 20,73 | Přečteno: 439x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1449x
Žijeme tady a teď. Minulost už nebude a budoucnost ještě nebyla.