Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Mám rád kavárny a to i ty pražské

I když jsem téměř z druhého konce republiky, mám Prahu rád a rád tam stále jezdím. Ať to je jak chce, Praha je nádherné město. Ale přiznám se, že trvale bydlet bych tam nechtěl.

Deset let jsem v Praze trávil pravidelně několik dní v měsíci a i dnes jsem tam častým hostem. Je zajímavé, kolikrát jsem tam náhodně potkal nějakého známého (známou) z našeho okresního města. Ale stejně tak jsem náhodně potkal známou v Barceloně pět minut po tom, co jsem vstoupil na barcelonské území. A kavárny v Barceloně? Paráda. O tom však možná někdy jindy.

Mám rád kavárny a i v Praze mám některé oblíbené s dobrou kávou. Po práci, v klidu na pár desítek minut sednout, přečíst "klasické" noviny, ve kterých jsou snad všechny informace již zastaralé, pozorovat cvrkot na ulici přes výlohu, nebo si tam dát kávu s kamarádem a pokecat o všem možném.

Ovšem nikdy jsem asi nevstoupil do té klasické, dnes tak často hanlivě zmiňované, Pražské kavárny. Kde je? Je to ilegální místo? Nebo snad virtuální prostor? Rád bych tam patřil, protože dle některých zdejších autorů tam patří všichni, kteří mají podobný pohled na svět jako já. Dokonce bych si tam mohl přečíst i speciální noviny, jak jsem se dnes dozvěděl z blogu pana Čermáka, který píše, že: "Některá "propražskokavárenská" média se nám snaží namluvit, že lidé a hlavně studenti vycházejí masově do ulic."

Zdroj: https://liborcermak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=655229

P.S. Nemáte zač pane Čermáku za reklamu.

Dokonce jsem si i říkal, že je nejvyšší čas založit pobočky jako Brněnská kavárna, Ostravská kavárna, Plzeňská kavárna. A pak hned se vrhnout na pobočky poboček. Např. Vyškovská kavárna pod správou Brněnské kavárny. Rokycanská kavárna pod správou Plzeňské kavárny. Frýdecko-Místecká kavárna pod správou Ostravské kavárny.

Pražská kavárna by měla vystoupit z ilegality a založit si franšízu. Jak to tak pozoruji, tak bych už nikdy do žádných jiných kaváren nechodil. Pozoroval bych místní cvrkot a články na blog bych psal jedině z těchto kaváren pro vztek všem, kteří Pražskou kavárnu ocejchovali hanlivým označením. Mám totiž pražské kavárny rád. 

Autor: Petr Burian | čtvrtek 22.3.2018 10:31 | karma článku: 23,68 | přečteno: 719x
  • Další články autora

Petr Burian

Být v rektu až po uši

Tím myslím, že je dotyčný zalezlý nohama napřed, aby mohl sem tam vykřičet do světa, jak moc se mu tam líbí, že nic lepšího na světě neexistuje.

15.1.2024 v 17:33 | Karma: 38,42 | Přečteno: 4821x | Diskuse| Společnost

Petr Burian

Dva ve při, aneb Zákon o ochraně oznamovatelů

Lež je vždy lží, i když se ji lhář snaží jakkoli obkecat. O to smutnější je, že vědomě lže osoba vzdělaná, vystupující jako ochránce bezpráví, které se bezpráví děje snad každý den.

14.1.2024 v 18:30 | Karma: 22,99 | Přečteno: 621x | Diskuse| Společnost

Petr Burian

A co hasiči, mají vždy ty správné stříkačky?

Nevím na kolik hasičů jsem svými daněmi za 34 let přispěl, přesto začínám být přesvědčený, že mám právo vědět vše o každém jejich zásahu. A to nejlépe do 48 hodin od uhašení požáru, vyproštění člověka ze zdemolovaného auta atd.

13.1.2024 v 19:20 | Karma: 24,58 | Přečteno: 621x | Diskuse| Společnost

Petr Burian

Tatínek vám vyhlásí válku

Řekl Lukašenko a běžel se schovat za vycpaného medvěda, kterého nedávno uspal tatínek Putin na Sibiři flusačkou.

16.3.2022 v 7:12 | Karma: 26,98 | Přečteno: 582x | Diskuse| Společnost

Petr Burian

Zobání

Sport provází můj život stejně jako komunisty rudá hvězda a kapitalisty krachy na burzách. A amatérský sport zažívá žně.

30.11.2021 v 9:54 | Karma: 20,73 | Přečteno: 439x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Mexičtí narkos už nepašují peníze, platí si šmouly. Je to legální a bez rizika

5. května 2024

Premium Vsaďte se, že nevíte, jak mexičtí narkos pašují peníze z Ameriky. Jistě, viděli jste v seriálech na...

Nová vlna podvodů. Vyluxovaným účtem to nekončí, přeprodávají se osobní data

5. května 2024

Premium Kyberzločinu dlouhodobě přibývá, v Česku se s končící lhůtou pro daňová přiznání podvodníci...

Životní prostředí v Československu patřilo k nejhorším na světě, líčí vědec

5. května 2024

Premium V roce 1989 se stal vůbec prvním ministrem životního prostředí. Profesor Bedřich Moldan patří mezi...

Auto za tahačem s tankem zastavilo. Už ale ne kamion, který osobák sešrotoval

4. května 2024  9:48,  aktualizováno  21:52

Při nehodě tří aut zemřel na dálnici D1 mezi Bohumínem a Polskem jeden člověk, další dva jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1449x
Žijeme tady a teď. Minulost už nebude a budoucnost ještě nebyla.