Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak tak čtu reakce, divím se, že vás baví si psát s některými tvory. Jsem rád, že někdo po dlouhé době poukázal na pana Babiše věcně, ne jen v rámci štvanice. Pište, už jste mi chyběl. Ovšem přiznávám, že s vámi souhlasím jak kdy. Což je dobře.

0 0
možnosti
JK

J60a38n 17K79á84r44n78í72k

17. 1. 2024 15:38

Smutné je, že korespondenční volbu prosazují strany podle toho, jestli na ní mohou získat a nebo ztratit. Nikoliv podle toho jestli je správná.

Osobně mám velké pochybnosti, jestli bude možné zachovat svobodu a tajnost volby. Ale o to se bohužel nikdo nezajímá, jen jestli jednotlivé koalice mají dost hlasů, aby mohly s druhou stranou vyběhnout. Diskutovat, rozptýlit pochyby a nebo naopak přijmout názor protistrany se nenosí.

0 0
možnosti
Foto

Zasloužená ftipná karma...

1 0
možnosti
PM

P94e75t79r 86M38a22t80l46a97s

16. 1. 2024 21:50

A Vy jste vylezl z kterého rekta?A mohl bych ho vidět?

3 1
možnosti
LH

Ještě tam je, a vylézt se nechystá

3 0
možnosti
Foto

Vďaka za info, zdá sa, že i vaša spločnosť je dosť zradikalizovaná.Média idú do extrému. Teraz som čítla nasledovné :Zpráva z tisku:

Donald Trump s přehledem vyhrál primárky v Iowě, když porazil floridského guvernéra Rona DeSantise a bývalou velvyslankyni v OSN Nikki Haley. Jako první prezidentský kandidát v historii primárek Iowy získal přes 50 procent hlasů.

P.S.

Média udělala z Donalda Trumpa obětního beránka. Jejich "přepalování" na jeho adresu mu v koncovce může vyhrát prezidentské volby.

Všetky reakcie:

11Marcela Poláčková a 10 ďalších

4 0
možnosti
SR

Je to smutné, že přečtením tohoto výpotku vlastně podporuji autora k další "tvorbě". Bohužel ale nevím, jak jinak zjistit obsah a hlavně formu...

8 2
možnosti
JR

J74a35n 80R26á66ž

16. 1. 2024 17:19

Člověk si musí někdy ulevit. I třeba takto

2 0
možnosti

Velmi hloupý blog. Nevím, proč se objevil v hlavní nabídce, když i jeho čtivost je pochybná, natož obsah. Nebudu se nikoho zastávat ani hanět, jen připomenu, kdy řval z plných plic v době Covidu, aby každému kompenzovalo cokoli. Ano, modří již vědí....byli to zástupci současné vládní garnitury.(2 bludišťáky tomuto týmu). Teď již jen pro zasmání....kdyby se mělo prověřovat, komu náhrady patří a komu ne, nebyly by vyplaceny ani teď. Autore.....zkusil bych třeba vaření, ale ne z vody.

14 4
možnosti
Foto

Já na vaření a vy čistit kanály? Jinde vás nevidím a tam byste se určitě uplatnil.

Já nevím, kolikrát to mám ještě opakovat. Je to i v textu. Postupně se budu věnovat všem. A u všech stejným metrem. Chápu, že jsem vám šlápl na palec, na kterém máte vytetováno slovo ANO.

2 13
možnosti

Já neustále říkám, že ze současné vlády nejsem zklamaný. Nic jsem od nich nečekal, nic jsem nedostal. Krom toho, že odstranili Babiše z vlády.

Mám jen obavy, že ukazují svou neschopnost příliš viditelně a že se Babiš vrátí.

8 0
možnosti
JR

J81a82n 47R45á37ž

16. 1. 2024 17:26

Heslo "Antibabiš" už je out, což zřejmě Fiala nepochopil a tak vláda přímo dláždí Babišovi cestu do Strakovky.

9 0
možnosti
Foto

Trochu zbytečně moc jedovaté, ale pravdivé.

1 9
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1449x
Žijeme tady a teď. Minulost už nebude a budoucnost ještě nebyla.