Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

zrozumiteľne spracovaná problematika.vďaka za info

2 0
možnosti
NP

Vážený autore, nejlépe celou věc vystihuje Váš perex .

Diskuse pak názorně ukazuje definici slovního agresora.

Agresor vyhrožuje, zastrašuje, vysmívá se a přitom se tváří jako nebohá obět.

A proto není od věci si na internetu oživit pravidla, jak komunikovat s agresorem.

6 0
možnosti
Foto

Děkuji za reakci. Do diskuse jsem nechtěl vůbec zasahovat. I tak si myslím, že je výživná.

2 0
možnosti
Foto

Tak to je na mě. 😉 Těch padesát lidí jsem si neověřila, sorry.

V pohodě. Souhlasím s tím, že hlásit protiprávní či neetickou činnost je správné. I ja jsem to několikrát v životě udělala, ač mě z toho bolelo břicho. Ale dělala jsem to s rizikem, že mě vyhodí či jinak sejmou.

Pokud na to teď máme vyčleněné ty části úvazku, mnozí lidé to budou dělat bez bolení břicha, stane se to normou. A tady mám z toho "povoleného" udavačství oprávněné obavy.

Ale vraťme se na náš blog. Pokud hlásím nějakého diskutéra, který v diskusi neeticky a nebezpečně pomlouvá mě nebo kolegu, nesmí mi nikdo říkat "udavačka".

Od teď jen whistleblowerka (mám to správně?)😉, drazí diskutéři. 😂🤣😅

2 0
možnosti
Foto

Jinak jsem docela ráda, že při své současné práci nemám oznamovací povinnost, že hlásím jenom na blogu.

Kdo byla ta celostátně hledaná osoba, s níž jste byl v kontaktu, pane Buriane? Obávám se, že na takové hlášení bych žaludek v dnešní době😉 neměla.

0 1
možnosti
JK

Výborně zpracováno.

8 0
možnosti
Foto

Ach ne . Zdravím tě.

1 0
možnosti
Foto

Učitelka, kterou zmiňujete, často místo odpovědi na konkrétní otázku napíše nesmysl. Vám trefná karma.

14 2
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1449x
Žijeme tady a teď. Minulost už nebude a budoucnost ještě nebyla.