Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, jo - tak si žijí diktátoři. Vsadil bych se, že mnohým lidem ani nevadí, že naše kdysidemokracie, nyní mutace liberální demokracie, zvolna spěje do diktatury. A mnozí to dokonce popírají. :-/ R^

0 0
možnosti
Foto

Trefná charakteristika diktátorů. R^

2 0
možnosti
PB

P76e79t43r 86B17u49r80i32a44n

16. 3. 2022 15:33

R^ hezký, Burian, hezký. Souhlas.

2 0
možnosti
Foto

Dík Buriane :-))

1 0
možnosti
KT

Sem tam se zapíše do dějin na šibenici a je to nakonec pro okolí nejlepším řešením.

4 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

6 0
možnosti
Foto

Chuck Norris 2, tady lze najít menší změnu. Hitler ani Stalin si na superhrdiny nehráli. Nečekal jsem takhle rychlé obrátky v Rusku, co se týče utužení režimu. Tatínek je velmi šikovný. Vám pochopitelně karmaR^

8 0
možnosti
Foto

Díky. Chuck Norris řiznuty Kimem :-))

2 0
možnosti
MS

Přesně tak. Otázka je jak pojmenovat ty hlásné trouby?

Líbil se mi hlavně Kadyrov, který svoje vojáky vykreslil jako namachrované terminátory, kteří posílají pozdravy Zelenskymu, že bude do pár hodin mrtvý. A dostávají na frak úplně stejně jako rusáci.

6 0
možnosti
Foto

Četl jsem jeho výhrůžku Johnsonovi, jak by rád k nim přijel jako turista za památkami. Oni umí jen vyhrožovat a vysmívat se.

0 0
možnosti
MB

Reaguji a volně navazuji na kolegu Vodvářku. Já bych se i pana Zemana zastal. Chápu jeho snahy o spolupráci s režimy Ruska a Číny. Hlavně jde o ekonomiku. Miloš se dostal i do role podobné E. Háchovi v Berlíně. V dobré víře zachraňoval co se dalo. Co mne překvapuje ovšem velice? Neuvěřitelné faktické pohrdání protistran. Žádný vstřícný krok, investice se pro ČR nekonaly. To Milošovi nebránilo, aby psal "Drahý Vladimiroviči - Můj osobní přítel prezident Si Ťin-pching". Právbě toto, nebohý JUDr. Emil Hácha, nikdy neřekl a ani nenapsal. :-)

10 0
možnosti
Foto

U prezidenta si já myslím, že ovládán svými poradci a lidmi kolem, kteří mají nemalé obchodní zájmy v Číně, Rusku. A také, že jej tyto dvě země jen využily. Díky za komentář.

2 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1449x
Žijeme tady a teď. Minulost už nebude a budoucnost ještě nebyla.