Diskuse

Zobání

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J85a58n 49Š24i78k

30. 11. 2021 12:37

Základní problém vidím v tom, že už v mládežnickém sportu valná většina trenérů vede své svěřence za radostí z výkonu a ne ze hry nebo soutěže samotné. Viděl jsem to na žákovském turnaji ragby, drtivá většina po svých jen řvala jaká to jsou nemehla a tak, že se vyhrávat nedá. Jen jedno "mužstvo" bez stresu a s úsměvem prohrávalo. Věřím, že se svým kulaťoučkým a sympatickým trenérem, který každého chválil, se naučili víc než jejich konkurenti, z nichž mnozí sice vyhráli, ale odcházeli z hřiště se slzami v očích. A další problém je, že na Internetu koupíte v tzv. "potravinových doplňcích" neuvěřitelné srajdy. Za mě taky fuj zobání. Hezký den

3 0
možnosti
Foto

Ano, občas když vidím trenéry mládeže, nebo ambiciozní rodiče tak nechápu.... Bez radosti děcka stejně jen otráví....

1 0
možnosti
Foto

Každý je strůjcem svého štěstí.

2 0
možnosti

Pripomel jste mi padesata leta a vitriny svazu pratel sovetskeho svaz, zen a vseho mozneho s obrazky uspesnych sovetskych sportovkyn. Jedna vetsi almara nez druha, nekdy pod bilym trickem prosvitala i chluata prsa. Zrejme nasledky pozivani muzskych hormonu. Ale vitezily jak na bezicim pase.

1 0
možnosti
Foto

Strávil jsem s těžkou atletikou 16 let (teď už jen svátečně plácnu do pytle) a nikdy to nechápal. Karma.

3 0
možnosti
Foto

P72e78t83r 92B44u33r40i56a12n

30. 11. 2021 11:14

Jsem rád, že nás to nechápe víc. Díky

2 0
možnosti

U amatéru mi to ani tak nevadí, mají svojí hlavu i zdraví. U profesionálu je to jiná, tam je to katastrofa. Věda je mocná a kontroloři dva kroky zpět.:-)

1 0
možnosti

Pánové si zvyšují objem a já bych si objem ráda snížila.;-)

6 0
možnosti
Foto

P92e25t13r 91B29u24r24i53a56n

30. 11. 2021 10:36

Rozesmála jste mě. Ať se Vám to podaří :-)

4 0
možnosti
Foto

Zajímavý text. Mě úpně dostávají experti, co si napichují do svalů olej (nebo co to je), aby zvětšili jejich objem. KarmaR^

3 0
možnosti
Foto

P57e11t22r 33B14u33r73i23a42n

30. 11. 2021 10:36

Tak to jsou kapitola sama pro sebe. Blázni.

2 0
možnosti

Je to hnus. Karma.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS