Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

Nosíc na hubě totéž co Vy, udržuji fazonu každotýdenním střihem u zrcadla nůžkami Fiskars, jen si musím dát bacha na nastřižení ucha ... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Celoživotní vousáče jsme vždycky, po návratu z vojenského cvičení kde musely vousy dolů, v práci vítali: "Á novej nástup, to musíš chlapče nejdřív na osobní".

0 0
možnosti
Foto

:-)R^.

Měl byste tedy aktualizovat profilovou fotku.......

1 0
možnosti
Foto

Než to redakční systém zpracuje, bude zase zarostlý.:-)

1 0
možnosti
Foto

... jo, jo - taky se mi zadaří, občas - pěkné, pobavilo;-)R^

0 0
možnosti
Foto

V severském námořnictvu byste navrch dostal basu, protože tam je součástí výstroje i plnovous nejméně 1 cm dlouhý. :-)R^

2 0
možnosti
PP

A já přesně vím o čem hovoříte.:-) Vousy nosím už od VŠ, tedy bratru nějakých jednatřicet let. A co čert nechtěl, tak přesně to samé co vám, se mi před třemi roky stalo taky. Já ovšem ty vousy nosím proto, protože jsem kdysi jako spolujezdec při autonehodě nedobrovolně prostrčil hlavu skrz přední okno a i po dvou plastikách je to dost znát dodneška. Poté co jsem si udělal slušivý holý proužek na bradě, jsem zvažoval buď licousy ala FranzJosef a nebo variantu, že budu tři týdny za Joffre de Peyraca. U manželky vyhrál Peyrak. (asi se chtěla cítit chvilku Angelikou:-)). Faktem zůstává, že ten pocit nahoty a chladu si pamatuji doteď;-D

2 0
možnosti
MB

Dostalo se mi výchovy. Lidské tělo, je nedoknutelné. Nemá se zdobit. Neodstranitelnými ornamenty? Přece není reklamní poutač. Podobně je to s vousy. Tvář, má být odhalená. Dlouhé vlasy nic neřeší. Naopak, i fáze, kdy jejich existence, obtěžuje! Pořádek v hlavě, naopak řeší vše. Jako mládežník jsem to odmítal, jako starší zcela přijal. Tedy denní holení, rituál. Od žiletky k Aku strojku. Super, sedím kdekoliv, konám a pozoruji. Úmyslně vyhledávám brak, Pitralon, ledek Hubu třu a je mi dobře. Omládl jsem, do dalšího holení zase nebudu dědek. Vypozorováno! Tak to dělal i můj předek ... :-)

0 0
možnosti
Foto

R^;-D Ten smajlík není ode mne coby projev jízlivosti. Jinak to můžete vzít i jako návrat do Vaších let mladších. Alespoń na ten týden. A můžete zatím nahodit třeba rolák;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1449x
Žijeme tady a teď. Minulost už nebude a budoucnost ještě nebyla.