Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mně by jen zajímalo, jestli existuje i očkování nenormální. Tzn.: je nenormální se očkovat?

Tak to vezměme jako Darwinův test: uvidíme, kdo přežije. :-)

0 0
možnosti
Foto

Chápu, proč začátek očkování byl takový, jaký byl; tedy registrace na pár očkovacích centrech. Zaregistrování, získání PIN, termínu, dojezd bůhví kam.

Což jsem ve svých 66+ zavrhla. Bez toho, že bych byla odpůrkyní vakcinace.

Nechápu, proč už letos na jaře se nedalo běžně očkovat u obvoďáků. Respektive chápu - ještě furt to bylo o penězích a tzv. očkovací střediska provozovaná nemocnicemi a pronajímateli hal rejžovala...

I já mám "bezďáckou" vakcínu = jednorázovku. To takhle městský rozhlas zahlásil, že za dva dny přijede očkovací autobus, zastaví 200 metrů od mého baráku a naočkuje mne. A inu ano, naočkoval. Vyplnila jsem formulář, doložila OP a průkazkou ZP, dostala injekci (já dokonce do zadečku, neb jsem si o to řekla; je to svalová injekce, tak proč ne) a po obdržení vytištěného certifikátu jsem šla domů. Čtvrťhoďka to jistila.

Takže za mne je očkování o tom, abych se nemusela bůhví kam vláčet. Zaplaťte to obvoďákům a ušetříte za pronájmy prostor všude možně, resp. nemožně.

0 0
možnosti

Nejhorší situace z hlediska covidu je v Moravskoslezském kraji, kde je také nejmenší proočkovanost, takže to o něčem vypovídá.

3 0
možnosti
Foto

Jj, jsem z toho kraje.

3 0
možnosti

To, že vakcína není dostatečně testovaná prostě může být pro mnoho lidí stopka. Bojí se. A Vy je kvůli tomu nemůžete považovat za nezodpovědné, protože oni chtějí být zodpovědní především sami k sobě. Víte třeba takový Thalidomid pustil na celosvětový trh farmaceutický průmysl také jako osvědčený a otestovaný lék. Jak to dopadlo je děsivé. https://cs.wikipedia.org/wiki/Thalidomid To jen slušný názor z druhé strany - ono nic není jenom černé a jiné jenom bílé.

2 6
možnosti
Foto

No problém je v tom, že Thlidomid je substance tělu zcela cizí látka.

Očkování je postaveno na mRNA a jinak věcech v těle naprosto běžných případně na přirozeném adenoviru.

Není moc přípravků, které by byly tak důkladně otestovány jako vakcíny proti covidu-aktualně jsou to jiš stovky milionů lidí.

5 4
možnosti

J51a77n 68M98a79r88e50k

26. 10. 2021 18:43

Pane kolego blogaři, píšete, že každá vakcína i každý lék má vedlejší účinky, které jsou popsány v příbalovém papíře. To je pravda. Leč, když do mně píchli ten fajzr nebo jak se to píše, nikdo se tehdy nezminoval o vedlejších ůčincích. Žádný příbalový list. Tehdy při prvním píchnutí mne paní 'píchatelka' ujistila, že ZARUČENĚ PO PRVNÍM VPICHU JSEM OCHRÁNĚN PŘED COVIDEM NA 90 procent. Po druhém vpichu mně zase jiná 'píchatelka ujistila, že po dvou vpichách jsem ochráněn na 60 procent. Z toho mohu dedukovat, že po třetím vpichu budu ochráněn na 40 procent. Čili bud to nevědí, a nebo záměrně lžou. Pokud to nevědí, měli (nebo měly) by držet hubu, a pokud to vědí, měli by všichni dát stejnou odpověd. Pak do toho přijdou všelijací teoretici konspirací a máte na zmatek zaděláno. Pravda je asi tam, že se jim podařilo zavést zmatek a rozdělit nejen společnost, ale i rodiny do rozhádaných a zmatených skupin.

2 4
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
Foto

R^ Pějme píseń dokola. Je to jako o tom štěstí, co někdy sedne na , však víte koho. Normální to je. Stejně jako to výše mnou zmíněné. A fronty na pigáro na nádraží? V Tv šotu pubescent v doprovodu maminky. Chystaj se do Alp, tak aby neměli problém. Kdo si osahal a ,,očuchal" špitál, má na to nejspíš stejný názor jako já. Ale, zkušenosti jsou nepřenosné. Ústa, BA I HUBU, si holt musí natlouct každý sám. A že mají svá pravidla i nadnár. fy u nás, a to dost nesmlouvavá, o tom se raději ani nemluví. Ty vejlety do hor a do hospod jsou důležitější. A nejen pro hostinské. Jinak jak pro koho. A kecy o totalitě v souvislosti s kovidem mohou mít jen ti, co jí opravdu nezažili, či se dnes snaží dělat ze sebe odbojáře;-)

1 1
možnosti
Foto

Četla jsem nedávno:

S očkováním proti Covidu je to stejné, jako to dříve bylo se vstupem do KSČ. Buď to děláte z přesvědčení, nebo aby vás nevyhodili z práce. :-)

8 0
možnosti
Foto

J97a91n 25Š51i16k

26. 10. 2021 16:06

Taky mě to napadlo, v souvislosti s tím, jak mnozí najednou opouští své ideové postoje

2 0
možnosti
Foto

J24i12ř77í 68K76i56n53d26l

26. 10. 2021 13:54

Zda se někdo nechá očkovat, anebo ne je každého věcí. Co mně nejvíce vadí je to, že se očkuje o sto šest bez znalosti zdravotního stavu pacienta. Ví se, že vakcína byla připuštěna ve zkrácených klinických testech. Připuštěna z důvodu, že se připustila ve stavu nouze. Pokud okování tak by jej měl obvodní lékař, který zná pacienta. Ví se , že očkování mimo jiné u některých lidí způsobuje srážlivost krve a jsou mezi námi lidé, které mají dědičnou poruchu krvetvorby, což jim způsobuje vysokou srážlivost krve a hrozbu mozkové mrtvice. Pak jsou lidé, kteří těžko snáší jakýkoliv lék. Vakcína je umělé není přírodní nepoužívá oslabený vir, jako jiné a to je právě na ni nebezpečné, že se přesně neví, co udělá u všech lidí. Někteří to snáší bez následků, někteří mají horečky, otečou jim nohy a ruce, u nikoho se projevuje vysoká hladina trombocytů, vzácně onemocnění srdce. U nás se registruje kolem 8 402 příznaků po očkování a zemřelo jich 116.

6 4
možnosti

Není každého věc jestli se nechá nebo nenechá očkovat. Tím, že se nenechá, může škodit ostatním.

2 2
možnosti
Foto

Takze kdyz to vse shrneme,ockovat vsechny je dle vas spravne. Proc? Nakazu prenaseji i ockovani. Onemocnet mohou i ockovani. Takze to neni kvuli nim,ani kvili sireni viru. Je to jen snaha zabranit tezkemu prubehu,neboli nas nuti do vakciny,aby nam (ne ockovanym) pomohli.

Takze kdyz mam prokazatelne protilatky a imunitu,musim se ockovat. Moje svobodna volba.Stat rozhodl. Bud vpich,nebo nebudu mit prava jako ostatni,pripadne prijdu o praci. A jen proto,abych nemela tezsi prubeh,pricemz moje ockovani nikomu a nicemu nepomuze. Na konspirace kaslu.

Nejezte uzeniny,nekurte a nepijte. Jinak budete drive v nemocnici. A ja se nenecham ockovat. Co je na tom spatne? Oba si rozhodujeme o svem tele dle toho,jak jsme pochopili situaci. Kdyby byly vakciny funkcni a bezrizikove,nebyla by nutna drasticka opatreni. Nelze uzavrot tim,ze kdo tomu neveri,je trdlo,ktere veri konspiracim,vcetne nekterych vedcu a lekaru.

3 3
možnosti
Foto

Ovšem neočkovaní, jako Vy, zpravidla onemocní těžší formou a budou zabírat místo v nemocnici. Kdežto očkovaný to snadno vyleží za pár dní doma.

A kvůli Vám nestihne nemocnice provádět jiné životně důležité zákroky, takže kvůli Vašemu postoji budete mít třeba na svědomí život někoho jiného. Ale nejdůležitější je, držet se svého. Co je Vám do ostatních! Rv

9 0
možnosti

Pro každého je normální něco jiného. Pokud někdo vyhodnotí, že se proti TÉTO nemoci nehodlá očkovat, protože ji 98% lidí zvládne bez větších obtíží, a navíc věří své přirozené imunitě a drží správnou životosprávu, co je na tom proboha k nepochopení?8-o

Proč mají očkování takovou "péči" o neočkované, když tito vůbec neřeší očkované?

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS