Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pan Buriane, jste velkým kritikem mých blogů v rubrice politika. Já se málokdy zúčastňuji diskusí. V tomto případě ale svůj názor sdělit chci.

Býval jsem závoďák v silniční cyklistice. Ještě v důchodovém věku jsem jezdil seriál UAC (unie amatérských cyklistů). Píšu to proto abych doložil, že o silniční cyklistice něco vím. Dnes už nejezdím závody (je mi 75), koupil jsem si elektrokolo. Rychlost elektrické přípomoci je omezena na 25 km/hod, pak se odepíná. Rychleji jet samozřejmě můžete, máte-li na to, nebo někde z kopce. Pak se to chová jako běžné jízdní kolo. Pro mě jako cyklistu ideální. Jedu za svý a když se mi to začíná zajídat, pomůžu si. Koupil si to i Bernard Hinault slavný francouzský sedminásobný vítěz Tour de France. Je s tím velmi spokojen.

Takže, elektrokoloběžky, ani elektroskejty na silnici nepatří. Ty nepatří ani na chodníky. Ale kola i elektrokola na silnici patří, s tím doufám nikdo nic nedokáže udělat. Tedy ani vy. Opatrně se cyklistům vyhýbejte a maximálně je respektujte.

1 0
možnosti
Foto

P24e47t93r 25B36u46r72i64a46n

20. 10. 2021 21:04

Zdravím pane Zemane, ten kritik Vašich článku je jiný Petr Burian. Jsme zde dva :-) Pokud máte, jako já, na mobilu mobilní zobrazení, zřejmě se Vám zobrazí jen jméno bez fotografie a bez čísla diskutujícího.. Jinak díky za Váš pohled profíka cyklistiky. Já jsem silniční cyklistiky obrovský fanoušek. Paříž Roubaix jsem schopný sledovat celých 6h.

0 0
možnosti
JJ

Poslyšte, vy jste nějaký náměstek Nejvyššího, nebo snad Nejvyšší sám? Z jakého titulu mi tady rozkazujete, že si mám dát "helmu na palici?" Palici máte možná vy, ale já mám pořád ještě hlavu a helmu si beru tehdy, kdy uznám za vhodné a ne, kdy mi to bude přikazovat něějaký NIKDO a ještě takovým způsobem. Mj., celou dobu v blogu popisujete problémy, které s helmou nemají vůbec nic společného a chápu, když jste nervózní, když vás omezuje nějaký cyklista způsobem, který třeba nemá logiku, ale cyklisté jsou prostě součástí silničního provozu a záleží vždycky na lidech na obou stranách, jak se s tím popasují. Osvětlení, nejlépe blikačka, vzadu, na silnici s provozem i při mírně snížené viditelnosti je jasná věc, ale způsob jízdy toho kterého člověka je prostě individuální a budete se s tím muset smířit a pokud vám to dělá problém, naučit se líp řídit auto.;-)No a elektrokola mají omezovač na 25 km/h a nevím nevím, jestli je zrovna nějaká paní zrovna ve skupině nějakých "čipovačů". MEzi námi, do kopce na elektrokole je i těch pětadvacet velice slušný výkon.

0 0
možnosti
Foto

P41e75t25r 79B67u38r59i91a69n

19. 10. 2021 22:22

Dlouhý příspěvek. Možná byste měl pouvažovat nad psaním svého blogu, možná by zde přispíval další pán NIKDO. V profilu máte mj, že jste blázen. Soudím. A jednu perličku pro vás. Chcete poslat fotku elektrokola, kde si můžete vybrat mezi režimem 25km/h, nebo 40km/h? A věk paní důchodkyně přes 70, která zvládne měnit nastavení během pár sekund? Možná by to chtělo příště trochu více myslet trumbero. Děkuji za přečtení a plodný příspěvek, i když bez jakékoli informační hodnoty.

0 0
možnosti
JR

J64a12n 51R16á52ž

19. 10. 2021 19:45

Dnešní zážitek: Dlouhý kopec běžné okresky cca5-6m široké. V jednom směru parta osmi cyklistů, kteří si chtějí dokázat, že ten kopec vyjedou, i když slepičí tempem a v protisměru co padesát metrů jedno auto za druhým. No a za těmi cyklisty já, proklinajicí hlupáka (poslanec Chvojka) , co vymyslel těch 1, 5m distance. Až to bude platit, cyklisty nikdo na frekventované příměstské okresce, bez porušení toho předpisu nepředjede.

1 0
možnosti
Foto

Přijde mi, že tu novelu silničního zákona prohlasovali poslanci, kteří nikdy nejezdili jinde než v Praze a to ještě pouze po hlavních tazích. Bydlím v horách na vsi, kam vede bídná silnička, která na šířku neměří ani 3m. Když se míjí dvě osobní auta, musí sjet z asfaltu. Jak na ní mám předjet cyklistu s mezerou 1,5m? Uspořádal byl pro parlamentní myslitele IMZ (instrukčně metodické zaměstnání), kde by mi to bezpečné předjíždění na úseku cca 11km předvedli, já si s tím nevím rady.

2 0
možnosti
JJ

Ten zákon je samozřejmě úplný paskvil a naprosto se vymyká zdravému rozumu. Ta nesmyslnost je do očí bijící zvláště v souvislosti s jízdou na silnici s plnou čárou, kde prakticky cyklistu nelze předjet v celé délce plné čáry, ale jsou tisíce situací, kdy jej nelze dodržet ať už v městě, nebo mimo ně, přesně jak uvádíte. Naprosto nechápu, jak ho v této podobě mohl někdo schválit.

1 0
možnosti
Foto

Naštěstí příliš po městě nejezdím a s elektrokoloběžkami se skoro nepotkám. Rozhodně ale souhlas, že i při jízdě na těchto přibližovadlech je třeba dodržovat dopravní předpisy a zásadu "Bezpečnost na prvním místě". Karma za další zajímavé téma R^.

3 0
možnosti
Foto

P82e52t33r 72B22u53r20i42a26n

19. 10. 2021 15:56

Děkuji. Jdu se ještě naposledy v sezoně projet na kole :-D

0 0
možnosti
Foto

R^ ,,Skromný" popis každodenní reality. Osobně jsem prozíravě nechal řidičák ,,u ledu"(neobnovil si lékařské potvrzení o způsobilosti, ač bych jej bez problémů ,,obhájil" kdykoli, vč. současnosti). Jaká je dnes situace v silničním provozu, ,,obohaceném" o kde co i kde koho, však samozřejmě velice dobře vím;-)

2 0
možnosti
MK

Minulý týden za seniorkou na elektrokotle - prosím, opravte si.

1 0
možnosti
Foto

P14e44t64r 61B33u53r64i51a27n

19. 10. 2021 11:04

Díky, opravují.

0 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1449x
Žijeme tady a teď. Minulost už nebude a budoucnost ještě nebyla.