Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Omylem jsem příspěvek vložil do debaty ke článku

Bude prezident v neděli live? Ale četl jsem oba. R^

1 0
možnosti
Foto

P95e37t35r 20B49u27r42i87a97n

13. 10. 2021 21:55

Četl jsem i tam a děkuji za příspěvky i pochvalu. Uvidíme, co bude, s čím přijdou.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
12 1
možnosti

Ale, ale. Kdopak nám to tady včera hysterčil s buchtama a klobásou? Že to není možný? Aha? A že na ARO jsou pouze pacienti, kteří o sobě nevědí?

Docela se bavím, když si tu včerejší diskusi pročítám.:-)

1 0
možnosti

Něco na prdíky by mělo konzilium přidat do medikace...

3 1
možnosti
Foto

P10e61t38r 97B89u59r53i65a78n

13. 10. 2021 14:22

Ano. A mluvčímu na hlavu.

3 1
možnosti
Foto

Přidal jsem si Vás mezi oblíbené blogery :-)R^.

Situace s prezidentem Zemanem je i není unikátní. Prezident Havel měl také vážné zdravotní problémy a byl v ohrožení života, ale národ byl po celou dobu informován. V případě M.Zemana je jeho zdraví dlouhodobě "největším státním tajemstvím". Je proto obtížné nespekulovat, když Hradní klika dlouhodobě mlčí a mlží.

8 0
možnosti
Foto

P49e46t88r 40B53u75r93i81a76n

13. 10. 2021 14:20

Je mi ctí .. Okolí prezidenta mi připadá jako nový samostatný parlament, který si ke všemu dělá co chce.

8 0
možnosti

S tim ARO opravdu nemam zadne zkusenosti, ale po asi opravdu slozite operaci trvajici pres 8 hodin jsem stravil na Intensivstation dva dny. Tu vinou klobasu bych si jeste dovedl predstavit, ale ty kynute buchty absolutne ne. Ale jako vtdy a vsude zalezi na lidech, konkretne na lekarich. Kdyz jsem se probral z narkozy, osetrujici lekar se mne ptal zda chci kafe na probrani. Prikyvl jsem a kdyz ho priesl dodal jsem a ted by bodlo jedno pivo. Usmal se a v zapeti mi prinesl ukazat lahev jestli treba toto. Rekl jsem ze ho neznam, ale proc ne. Odvetil ale musit pockat, z lednicky je mos studen. A p chvilu mi ho pak nalil do te Schnabeltasse.

A na oddeleni jsem druhy den pozadal osetrujiciho bratra o kafe a ten mi oznamil, ze to nesmim a nabidl jakousi nahrazku.

1 0
možnosti
Foto

P34e51t58r 42B76u34r91i32a30n

13. 10. 2021 14:24

Otec byl po operaci žaludku kdy mu jej 3/4 odebrali a na večeři dostal mastnou klobásu. Tak možná prezident dostal opravdu buchtu :-)

0 0
možnosti

V dané konstelaci by se AB měl hradu poděkovat a zaujmout místo v opozičních lavicích, resp. upozadit se například na svých statcích a přenechat otěže třeba panu Havlíčkovi......

1 1
možnosti
Foto

Na ty statky nemůže pane Korecký a důvody jsou víc než zjevné. A riziko, že ho Dolní komora vydá k trestnímu stíhání závratně stouplo. A jen tak mimochodem ANO je Babiš, ti lidé nevolili Havlíčka nebo Schillerovou, volili Babiše. Pak trochu zrada na svých voličích, ne?

6 1
možnosti
Foto

Netušil jsem, že se po Brežněvovi dočkám ještě něčeho podobného.

Karma.

17 0
možnosti
Foto

Karma.Kde jinde ovšem můžeme vidět takovou tragikomedii?Pouze v Česku...pokračování jistě bude zajímavé.

7 0
možnosti
Foto

P39e78t39r 73B48u73r32i36a86n

13. 10. 2021 10:37

Díky. Napadá mě ještě KLDR.

6 0
možnosti

Pan Zeman, je mistr vegetace. Stále, mu něco raší ! Vypučel M. Němcovou se 101. Následně rozkvetl R. Šlachta s vrtulníkem i noha ozbrojencova. Zavoněla orchidej A. Babiše! Miloš obratně zvládl techniku zahradnictví. Cokoliv zasadí? Vždy mu z toho vyjde ta zakrslá a pokřivená bonsaj! Roub, páně Bureše! Stále tu metodu upřednostňuje. Pozoruhodné! Je lhostejno zda tak činí s vědomím, či dokonce bezvědomím. Kam se hrabe Mičurin, prof. Větvička, věhlasný badatel Mendel? Milošova úroda je hodná. Jeho plody, sklízíme pořád ... :-)

9 1
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1449x
Žijeme tady a teď. Minulost už nebude a budoucnost ještě nebyla.