Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Konečně normální, lidský pohled na věc "rozdělené společnosti". Za mě karma.

1 0
možnosti
Foto

Díky a klidný den, který pozvolna přejde k pěknému víkendu.

0 0
možnosti
Foto

Já bych na pivo šel.

1 0
možnosti
Foto

Karma.Jistě,s někým lze rozumně mluvit i když nemáme stejný názor.S voliči Zemana je to podobně jako s křestany.Jedna část je lidsky normální,ta druhá už zcela propadla sektářskému fanatismu a jen bez myšlení omílají slova svého guru...

7 0
možnosti
PH

Evangelizační snahy zatím zhusta pozoruju spíš u druhé strany...

1 1
možnosti
MB

Oceňuji Váš zájem , angažovanost a průnik do světa starších - zdravotně omezených osob. Jde o obrovské pole, o jehož kultivaci se snaží i naše mladší dcerka. Obor vystudovala, (rovněž si dodělává VŠ). Vedle pravidelných návštěv dokonce "Adoptovala jakousi babču". Ten jejich svět je modelově předurčen - Většinové smutné příběhy s absencí vlastní rodiny. Pak , pochopitelně roste poptávka a vděčnost po osobě starostlivé. V rovině společensko - politické, je to pak i M.Zeman. Jde sice o naprostou virtuální představu - nicméně pochopitelnou. Jsme národem ateistickým - nicméně ta tužba věřit, je zde pořád. K naplnění, "Ducho potřeb", pak i dobře slouží politika a její představitelé. Je to jednoduché, vol jej - On na tebe myslí - myslí to s tebou dobře ... Z jejich pohledu, je pak nemožné - nevolit Zemana, milý synáčku . Ta moje mladší, je zase dcéérka ... :-)

5 0
možnosti
Foto

Ano, "adoptovat" je tak trochu součástí naši práce, která má většinou velmi smutné příběhy. Naštěstí je stále dost lidí, kteří nemyslí jen na sebe, dokáží se o jiné zajímat a pomáhat, tak jako Vaše dcéérka. Přeji ji, ať vše v pohodě zvládá a držím palce. Vám moc děkuji a mějte pohodové dny.

1 0
možnosti
Foto

Jsem rád za tento blog.

I když pana Zemana nemám rád, tím pádem jsem jeho nevolič (a mám to na rozdíl od Vás v pohodě i doma, neboť nikdo z mé rodiny jej nevolil), tak jsem párkrát možnost hovořit s jeho voličem.

K mému velkému překvapení jsem se nikdy nedozvěděl nějaké zásadní důvody, proč jej ta která osoba volila. Velmi často to bylo proto, že "jej zná, zatímco ty ostatní ne", hodně často to bylo, že "on nás ochrání před muslimy", případně, že "on je politik, zatímco ti ostatní ne".

Tedy nic sofistikovaného, spíše takové mlžné důvody.

Připojuji se k přání kolegy Kince. R^

15 0
možnosti
Foto

Doma to mám taky v pohodě, i když jsme tady vedli těžké debaty ;-D Zemana volily naši rodinní dříve narození a pochopil jsem, že to je přesně z důvodu, jak popisuje pan Buček., ale i jak píšete Vy. Jsou už dávno dospělí a mají své přesvědčení, svůj názor. Oni znají názor můj a tím to pro mě hasne. Vaši podpory si velmi vážím a moc za ni děkuji. Dcera studuje lékařskou fakultu, takže jsme teď doma studenti dva ;-D

2 0
možnosti
OK

O98t39a 49K24i81n96c

21. 3. 2018 19:59

Vážený mladý příteli. Patřím mezi ty, kteří na denní studium vysoké školy nedostali doporučení (byla taková doba), ale udělat si ji při zaměstnání mi nikdo už zabránit nemohl. Přeji vám při studiu mnoho štěstí a úspěchů, myslím si, že velkou šanci určitě máte. Dnes jsem již v důchodu a Zemana jsem také nevolil. Mnoho mých vrstevníků ho volili, včetně několika mých dobrých přátel, takový je život, máme demokracii. Trochu vám závidím, že máte v rámci své profese možnost na tyto lidi osobně působit. Je dobré, že to děláte bez osobních emocí a doporučuji vám v tom pokračovat. Berte to tak, že přesvědčit každého z těchto lidí je váš úspěch. A těchto úspěchů vám přeji mnoho. Ode mne karma a díky za váš blog.R^

12 0
možnosti
Foto

Vážený pane Kinci, velmi děkuji za Váš příspěvek, povzbuzení i pochvalu. U nás v rodině i mezi přáteli jsme také rozděleni na dva tábory s volbou prezidenta. A všichni jsme v pohodě. Pracuji s mládeží a s dětmi a snažím se jim pomoct napravit škody, které na nich napáchali ti, kteří je vychovávali v prvních letech života. 99,99% mé práce je o tomto, a pokud se setkám s člověkem, jako je paní z domova důchodců v mém článku, je to pro mě jako třešnička na dortu. Přeji Vám samé pěkné dny a ještě jednou děkuji.

7 0
možnosti
PL

P70e83t54r 12L10a23n31g21e33r

21. 3. 2018 18:12

Fajn článek. Mám rád tento styl a sedlo mi to i obsahově. KarmaR^

9 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1449x
Žijeme tady a teď. Minulost už nebude a budoucnost ještě nebyla.