Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co se Rusům nelíbí - pěkné 3, místo. Asi jim nezbude než zorganizovat vlastní soutěž, kde již bude podobný lapsus předem vyloučen.;-D

2 0
možnosti
Foto

Co mění Vaš hnidopišství na tom, že vítězka Jamala získala vavříny jen díky komplotu politických reprezentací několika států ?

1 4
možnosti
Foto

"Na obou článcích mě spíše zaujala snaha obou autorů říct A, ale (a to si myslím, že záměrně) neříct B."

GRAULUJI! Právě jste pro sebe objevil jeden z hlavních principů komentátorů a novinářů, jak píší své články, reportáže, komentáře... ano i veřejnoprávně. ;-)

3 0
možnosti

ták viděl jsem náhodou zrovna jen jednu jedinou písničku - tu vítěznou ;-D a musím říct, že něco tak slabýho jsem už dlouho neviděl Nicméně mi bylo předem jasný kdo vyhraje... a taky že jo. ;-D Že má tahle eurokravina politický zadání je evidentní .. teda pro ty kdož vidí. :-P

4 2
možnosti
Foto

Já bych se vůbec nedivil, kdyby tomu tak bylo. Ale neřešil jsem v článku samotnou soutěž. Dalo by se říct, že mi je celkem ukradená.

2 0
možnosti

...dal jste si práci...a patří vám za to dík....já už Petříka čtu pouze omylem (většinou lezu do článků "zezadu"...tedy ze seznamu diskuzí) a Kondakova vůbec...protože od dob kdy se tu objevil (v době majdanu) je tak urputně proruský...že to téměř mlátí dveřma....

...tedy...Kondakovův článek jsem nečetl....Petříkův ano.....ale stejně jako vás mne zarazilo uvedení "zdroje"....a uznávám že je to minimálně podivné...jak si tito dva dárečci notují....

4 0
možnosti
Foto

Díky. Právě, že Kondakova bych taky vůbec nečetl, pokud by pan Petřík neuvedl jeho článek jako zdroj.

0 0
možnosti
Foto

Musím uznat, že článek máte napsaný slušně, ale nechápu, čím je můj článek a článek pana Kondakova manipulativní?

Oba jsme vypíchli nejvíce do očí bijící rozpory hlavně v tom, jak odlišně hlasovali diváci a jak porotci.

Proč zrovna u tohoto ročníku nesměli rozhodnout o vítězi diváci?

Pokud mám mluvit za sebe, tak nebylo mým účelem komentovat veškeré hlasování diváků a poroty.

A že tento ročník měl politické pozadí je naprosto bez diskusí. O tom se zmiňují západní média, které lze těžko obviňovat ze zaujatosti.

Mohu Vám sem znovu natáhnout příspěvek z mojí diskuse, kde se západní média o politickém pozadí zmiňují.

4 3
možnosti

Opravdu Petříku? Můžeš sem dát originál toho co psaly a ne toho co jsi odněkud překopíroval?

Ono, pokud tam bylo politické pozadí, tak zcela v duchu toho o čem písně jsou. Většinou o životě. A jak ta píseň mohla mít politické pozadí proti Rusku, jak píšeš ty a další, když byla o SSSR a Stalinovi a deportaci krymských Tatarů v roce 1944, když jinde tvrdíte, že SSSR nebylo Rusko a Stalin byl Gruzínec a ne Rus. :) Vždyť podle tebe a dalších přeci , když se hodí, Rusko není SSSR......

8 0
možnosti

Účel světí prostředky. Vy jste si asi chtěl rýpnout do svých názorových oponentů a použil jste k tomu chatrné prostředky, ony pořádné ani neexistují. Věnujete se v článku nepodstatným věcem, a to podstatné jste nechal stranou, totiž že soutěž byla zpolitizovaná a že zvítězila píseň, která tam vůbec nepatřila. Je Vaše manipulace záměrná?

2 10
možnosti

Odlišit podstatné věci od nepodstatných je očividně mimo vaše možnosti. O schopnosti faktické argumentace, kterou předvedl autor, se ani bavit nemusíme.:-P

5 1
možnosti

Já Petříka beru jako komickou figurku, čtu ho občas pro pobavení. Toho druhého neznám. A pokud bude "ideologická diverze" dál takhle blbá...8-o8-o8-o

5 2
možnosti
Foto

Všichni tam nemohou být úplně stejní ;-)

3 0
možnosti

Dík, že jste si dal tu práci.R^ Ale je to naprosto vypovídající. Zajímavé je, podívat se do diskuse, kdo mu přizvukuje. Přitom se sami označují za přemýšlivé;-D.

7 0
možnosti
Foto

;-D Ale jo, oni někteří z nich i přemýšlejí. Jen škoda, že pouze jedním směrem.

2 0
možnosti

J84i79r53i 20V50r71a45b63e90c

18. 5. 2016 13:24

Petrik je nepravdiva bytost (musim byt opatrny ,uz me 2x blokovali).To je u techto typu normalni.Je jich zde vice.

5 0
možnosti
Foto

Jo, opatrnost se nevyplácí podceňovat ;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS