Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já taky! Ale použil jsem brokovnici po dědovi, proto tolik diróček.

Karma!

1 0
možnosti
Foto

Holt máte lepší arzenál;-)

1 0
možnosti
IM

I18v45o 49M29i51l26d75a

24. 7. 2014 15:37

to není konflikt pravicové ideologie s levicovou, je to konflikt levice s fašizující ultralevicí...

0 0
možnosti
Foto

I to je možné. V těch ideologiích se jeden pomalu už přestává orientovat.

2 0
možnosti
Foto

Nebudete tomu věřit, ale před několika dny mě napadlo napsat článek s úplně stejným titulkem... Ale stále jsem to odkládal, až jste mě předběhl ;-).

3 0
možnosti
Foto

A zrovna u Vás mě to mrzí, že jsem předbíhal;-)

1 0
možnosti
RK

Povídka je dobrá, ale ...i krátká povídka musí mít závěr............ Takže : Voloďa, eto fašit, ogoň !!!

2 0
možnosti
Foto

Závěr je hned v úvodu. A to ten, že se dobrovolně přiznávám.

1 0
možnosti
Foto

Jojo, už pro Vás jedou. Jde jen o to, kdo u Vás bude dřív. Zda zásahovka, či posádka Karel+Karel od Doc. Chocholouška. Co ste chtěl, to máte8-o;-)

3 0
možnosti
Foto

A víte, že bych se ani nedivil, kdyby si pro mě přijeli?

2 0
možnosti

Zbývá vyřešit poslední záhadu, kde se nalézá Vaše zahrada?

2 0
možnosti
Foto

;-D Přesně v dráze letu.

5 0
možnosti
  • Počet článků 155
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1449x
Žijeme tady a teď. Minulost už nebude a budoucnost ještě nebyla.